بنت ضعيفه وعمرها سنه وناقصه في الوزن 8 كيلو ونص...
بنت ضعيفه وعمرها سنه وناقصه في الوزن 8 كيلو ونص اعمل ايه وما هي الوصفات لزياده الوزن رقم التليفون ٠١٠١٠٨٦٩٣١٧
إجابة الخبير: الدكتورة ايباء النشاش
أخصائية تغذية