لو سمحت انا كنت عايزه اعرف ايه الحاجات اللي تخلي...
لو سمحت انا كنت عايزه اعرف ايه الحاجات اللي تخلي مريض السكر ياكل بس ما يازيش نفسه وفي نفس الوقت من وزنه
إجابة الخبير: الدكتورة ايباء النشاش
أخصائية تغذية
يرجى توضيح السؤال وتزويدنا بوزنك وطولك وعمرك وجنسك وعلاجات السكري الموصوفة لك وسيتم آجابتك بأسرع وقت ممكن.