انا عايز اعمل لجسمي فرمه طبيعي
إجابة الخبير: الدكتورة ايباء النشاش
أخصائية تغذية
أنت الآن في قسم التغذية، يرجى توضيح السؤال مع تزويدنا بوزنك و طولك وعمرك جنسك ليتم إجابتك بأسرع وقت ممكن.