إسأل مفسر الاحلام الآن

كايد محمد

كايد محمد

مفسر الاحلام

الأسئلة المجابة 94568 | نسبة الرضا 97.5%

تفسير الأحلام

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته فاطمه طارق 29سنه...

تم تقييم هذه الإجابة:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته فاطمه طارق 29سنه مخطوبه اعمل رأيت بعد صلاة الفجر اني نايمه بغرفة نومنا واخي(عبدالرحمن 27سنه)نايم امامي وشهد(اختي 10 سنوات) كانت على نفس سريري وانا قاعده جهة يساري وكانت لابس من تحت لبس كتير(بناطيل وكده) ومن ضمنهم الاندر بتاع اخي غالبا لونه احمر ومريم(اختي 13سنه) جهة اليمين كانت لابسه اندر لاخي كمان بس فوق لبسهم وفوقه لابسه بنطلون وانا قعدت اقول عبدالرحمن ألحق لابسين الاندر بتاعك إن بهزر فبص كده اضايق وسكت في راجل غريب كان بالحلم كان قريب لنا (كأنه عمي رفعت متوفي حديثا بس مش شكله خالص) المهم كان على باب الغرفه بيسرح شعره وهو قاعد بالارض بعدين جه يدخل غرفة نومنا فاخواتي عالباب مستحين يمنعوه إن عيب فجيت قلتله إن اطلع عيب مينفعش تدخل دي غرفة بنات وكنت بقفل عليه الباب بس كان دخل عالارض قاعد عند السرير بيقولي مانتوا بتدخلوا غرفتنا قلتلوا انتوا ولاد بس احنا بنات فعيب وكان عندنا غرفة نوم تانيه ميعرفش عنها محدش بيدخلها فحمدت ربنا ونمت على سريري فيها

إطرح سؤالك

إجابة الخبير: كايد محمد

كايد محمد

كايد محمد

مفسر الاحلام

الأسئلة المجابة 94568 | نسبة الرضا 97.7%

هذه ليست رؤيا وإنما أضغاث أحلام وحشو في المنام . ليس له تعبير أو تأويل يذكر وتسمى . حديث النفس كمن يكون في أمر أو حرفة يرى نفسه في ذلك الأمر، والمحب يرا حبيبه في المنام كثرا لكثرة تفكيره فيه ، ومن توفي له قريب أو محبوب يراه في المنام كثيراً, والفقير يرا المال في منامه كثيرا والغني لشدة حرصه على المال يرا الفقر والحاجه ، لأنه لا يوجد ما يدل على تعبير أو تفسير لما رأيت. 

يمكنك تحميل تطبيق جواب لمتابعة استفسارك مباشرة مع الخبير ، كما يمكنك التواصل مع خبراء مختصين في أكثر من 16 مجال. بالإضافة إلى مواضيع أخرى يومية من خلال الضغط على هذا الرابط . 

تحميل تطبيق جواب

الرد من العميل

جزاك الله خيرًا

إجابة الخبير: كايد محمد

كايد محمد

كايد محمد

مفسر الاحلام

الأسئلة المجابة 94568 | نسبة الرضا 98%

حياكم الله وبارك الله فيكم . ونرجو الله أن نكون عند حسن ظنكم وثقتكم بنا

إسأل مفسر الاحلام

كايد محمد

كايد محمد

مفسر الاحلام

الأسئلة المجابة 94568 | نسبة الرضا 97.5%

  • 100% ضمان الرضا
  • انضم الى 8 مليون من العملاء الراضين
المحادثات تتم ضمن هذه البنود

في الأخبار