حضرتك انا باخد مهدي ء ستلاسيل ومضاد اكتئاب...
حضرتك انا باخد مهدي ء ستلاسيل ومضاد اكتئاب سيدوبرام من٣٠سنه وحالة بانك اتاك لانى لتحاول اعمل دايت بقالى سنه ونص وفشلت أغير الدوا ولا اعمل ايه وانا دكتوره لتحضر دبلومه ايه نصيحتك
إجابة الخبير: الدكتور عبد الرحمن الاسمر
طبيب
لادخل للادوية في الوزن لديكي هي فقط لحالتك من الهلع الموجود panic attak وسيتم تحويل سؤالكم لقسم التغذيه لنصحك بالطرق الامثل للقيام بحميه غذائيه