إسأل عالمة ابراج الآن

هبه فايز

هبه فايز

عالمة ابراج

الأسئلة المجابة 42259 | نسبة الرضا 97.9%

علم الابراج

22/ 5/ 1984

تم تقييم هذه الإجابة:
22/ 5/ 1984
مساعدة الخبير: ما هي المواضيع التي ترغب في معرفتها عن برجك (الحب، العمل، المستقبل)؟
الثلاثه
مساعدة الخبير: هل لديك أي معلومة أخرى تريد أن تطلع خبيرة الأبراج عليها قبل أن أقوم بإيصالك بها؟
لا

إطرح سؤالك

إجابة الخبير: هبه فايز

هبه فايز

هبه فايز

عالمة ابراج

الأسئلة المجابة 42259 | نسبة الرضا 97.6%

Based on your choice to Gemini, I will acquaint you to the characteristics of the horoscope in all aspects. If your choice is incorrect or you wish to inquire about a new zodiac or further details, please reply to the answer and we will respond to your inquiries.
 
Overview on GEMINI Horoscope:
Gemini comes in third between the astrological constellations, controlled by the planet Mercury, as it is an air horoscopes, among the aerial astronomical group that includes the Aquarius and Libra, the most important characteristic of this constellation is the dual nature of personality, such contradiction is the main feature in it, sometimes it is realistic and quiet, and in a sudden it turns over to nervous and agitated. You may find it socially likable and sometimes isolated by him/herself, as it is mercury, slippery and difficult to catch. The Gemini born people are characterized by intelligence, and they have a high ability to communicate with others. They are socially considered tactful speakers. They enjoy charm and tact, they have the feature of good talking, they can keep up with talking on various topics, and they have the ability to manipulate with words. They are fluent and experienced in the language aspect, his skill in comprehending and learning is quick. If they were described as crazy, there is no harm in that, as they are unstable, move from one place to another.
They do not like commitment, as they are tiring those around them, except that they have an attractive charm, gentle and have a delicate sense. They are quickly touched and you can easily win their hearts. He is ok with those from Aquarius and Libra, while contradicted with those from Sagittarius. They find difficulty to be compatible with Taurus and Capricorn. Their favorite number 14, 5, also love to travel and loves the agate stones.
 
Gemini’s predictions for this year.
The full moon is in your financial zone in mid-October, don't worry about that, March and June will bring you some opportunities that will help you achieve what you wish.
In addition to the new moon in late November, they horoscopeal is that the end of 2021 you will be in a good position financially and practically, on which you will have to get expert advice. There are horoscopes that your financial and professional wealth is guaranteed this year. Beware of laziness, and always solve your problems that counterfeit your thinking and your attitude.
 
Financial expectations:
Use your mind and prove your ability to rise after the fall that you suffered and be confident that success is your ally. You may face financial pressures that make you impatient and quick to excite. In the mid the month, try to make the distinguished effort to implement the project that you have planned and direct your energies in the right way in order to bid farewell to failure to be on the path of wealth and success. Lucky number: 5
 
Professional and financial expectations:
During 2021, the focus of your business shifts slightly. There's still a lack of focus on the actual career path, you'll probably enjoy the rat this rest or search for freelance work. Expect a small financial shock in early July when a solar eclipse occurs on the money zone, but other than that it appears the year is full of financial abundance, even if the method of earning it comes without suspense or excitement.
 
Emotional expectations:
In the spring season, you, Gemini, will have wonderful romantic spells between you and polytheism, and if you are single you will meet someone, you will find him ideal in many respects, but you may not want to engage at the present time and are waiting for things to take their course more slowly.
 
Health status:
In the new year, Gemini must give his / her health a great care, because there is a large percentage because he / she may suffer from some physical and psychological problems. Gemini may suffers from knee or stomach pain, and he may find himself suffering from rheumatism. Gemini should not ignore any health problems, as he must visit the doctor immediately after testing any symptoms in order not to exacerbate these health problems.
 

إجابة الخبير: هبه فايز

هبه فايز

هبه فايز

عالمة ابراج

الأسئلة المجابة 42259 | نسبة الرضا 97.9%

بناء على اختيارك برج الجوزاء سوف أطلعك على صفات البرج من كافة النواحي: إذا كان اختيارك خاطئ او تريد الاستفسار عن برج جديد او عن نواحي أخرى، يرجى الرد على الإجابة وسوف أعاود الإجابة على جميع استفساراتك.
 
نظرة عامة على البرج:
 أهم ما يميز مولود هذا البرج هو الطبيعة المزدوجة، فالتناقض هو السمة الأساسية فيه، تارة يكون هادئا واقعيا، وفي ثوان ينقلب للعصبية والانفعال، قد تجده اجتماعيا محبوبا وتارة ينعزل بذاته فهو كما الزئبق، ينزلق ويصعب أن تمسك به، يتسم مولود هذا البرج بالذكاء، ولديه قدرة عالية على التواصل مع الآخرين، اجتماعيا يعتبر متحدث لبق ويتمتع بالسحر واللباقة، يمتلك لسانا حدقا، لو وصف بالجنون فلا ضرر في ذلك، فهو غير مستقر، يتنقل من موضع لآخر، من مكان لآخر، ولا يحب الالتزام، كما وأنه يتعب الآخرين من حوله، إلا أن لديه سحرا جذابا.
 
توقعات البرج لهذه السنة:
القمر المكتمل في منطقتك المالية في منتصف شهر أكتوبر، لا تقلق بشأن ذلك فشهر مارس و شهر يونيو يحملان لك بعض الفرص التي ستساعدك في تحقيق ما ترغب فيه،
بالإضافة إلى القمر الجديد في أواخر نوفمبر يشيران الى انتهاء عام 2021 في مكانة جيدة من الناحية المالية والعملية، لذا احصل على نصيحة واستشارة الخبراء عند الحاجة. هناك دلائل على أن ثروتك المالية والمهنية مضمونة هذا العام، احترس من الكسل وعالج الامر قبل أن يصبح مشكلة مع طريقة تفكيرك وموقفك.
 
التوقعات المادية  :
استعمل عقلك وأثبت قدرتك على النهوض بعد السقوط الذي تعرضت له وكن على ثقة أن النجاح حليفك بإذن الله , وربما تواجه ضغوطات مادية تجعلك قليل الصبر وسريع الانفعال , أنصحك بالحفاظ على هدوئك وتوازنك , ولا تبالغ في التطرّف وانظر للنصف المليء من الكأس وتعامل مع الواقع بحذر , وفي منتصف الشهر حاول بذل الجهد المميز لتنفيذ المشروع الذي خططت له ووجه طاقاتك في الطريق السليم حتى تودع الفشل لتكون على طريق الثروة والنجاح . رقم الحظ :5
 
التوقعات المهنية  والمادية  :
خلال عام 2021، يتحول تركيز عملك بشكل طفيف. لا يزال هناك نقص في التركيز على المسار الوظيفي الفعلي - ربما ستستمع بالراحة في هذا الوقت أو تجربة العمل الحر. توقع حدوث صدمة مالية صغيرة في أوائل شهر يوليو عندما يحدث كسوف الشمس في منطقة المال، ولكن بخلاف ذلك يبدو أن السنة مليئة بالوفرة المالية، حتى إذا كانت طريقة كسبه بلا تشويق او إثارة.
 
التوقعات العاطفية :
في موسم الربيع سوف تطرأ عليك ايها الثور نوبات رومانسية رائعه بينك وبين الشرك واذا كنت اعزب سوف تلتقي بشخص ما , ستجده مثاليا من نواحي متعدده , الا انك ربما لاترغب بالارتباط في الوقت الحالي وتنتظر ان تاخذ الامور مجراها بروية اكثر
 
 
التوقعات الصحيه:
في العام الجديد برج الجوزاء عليه أن يمنح صحته عناية فائقة وذلك لانه هناك نسبة كبيرة لان يعاني البرج هذا من بعض المشاكل البدنية والنفسية. هناك نسبة كبيرة لان يعاني الجوزاء من الام في الركبة أو في المعدة وقد يجد نفسه يعاني من الروماتيزم. على الجوزاء الا يتجاهل اي مشاكل صحية اذ عليه أن يزور الطبيب فور إختباره أي أعراض كي لا تتفاقم المشاكل الصحية تلك.
 
 
يمكنك تحميل تطبيق جواب لمتابعة استفسارك مباشرة مع الخبير ، كما يمكنك التواصل مع خبراء مختصين في أكثر من 16 مجال. بالإضافة إلى مواضيع أخرى يومية من خلال الضغط على هذا الرابط
تحميل تطبيق جواب

إسأل عالمة ابراج

هبه فايز

هبه فايز

عالمة ابراج

الأسئلة المجابة 42259 | نسبة الرضا 97.9%

  • 100% ضمان الرضا
  • انضم الى 8 مليون من العملاء الراضين
المحادثات تتم ضمن هذه البنود

في الأخبار