عايز انزل من وزنى اخس علما عمرى ٣١عاما طولى...
عايز انزل من وزنى اخس علما عمرى ٣١عاما طولى ١٧٣وزنى ١٠٤كيلو انا اتعاطى علاج مضاد للاكتاب منذو ١٢عاما واميل إلى اكل السكريات
إجابة الخبير: صفاء المحتسب
صفاء المحتسب
اخصائي تغذيه
عزيزي العميل، لقد تمت الاجابة عليك في سؤلك السابق، الرجاء فتح الرابط أدناه:
شراهة الحلويات وخسارة الوزن