عايز اخس عمرى ٣١عاما وزنى ١٠٤كيلو حوالى ١٧٢سم مع...
عايز اخس عمرى ٣١عاما وزنى ١٠٤كيلو حوالى ١٧٢سم مع العلم انى انتاول علاج مضادللاكتاب وتتناول سكريات كثير اعطينى وصفةللتخسيس
إجابة الخبير: صفاء المحتسب
صفاء المحتسب
اخصائي تغذيه
عزيزي العميل، لقد تمت الاجابة عليك في سؤلك السابق، الرجاء فتح الرابط أدناه:
شراهة الحلويات وخسارة الوزن