كنت عايزه اعرف الدكتور اللى بيكون متخصص فى التغذيه...
كنت عايزه اعرف الدكتور اللى بيكون متخصص فى التغذيه العلاجيه ويقدر يفيدنى اذا كان عندى حساسية طعام من أكل معين ..يكون تخصصه ايه بالظبط
إجابة الخبير: صفاء المحتسب
صفاء المحتسب
اخصائي تغذيه
أهلا وسهلا بك عزيزي العميل في قسم التغذية، الرجاء ذكر سؤالك وسنقوم بالرد عليك في أسرع وقت ممكن.