انا كان جسم كويس جدا وجاء فتره ونزل من ساعتها مش...
انا كان جسم كويس جدا وجاء فتره ونزل من ساعتها مش عارفه ارجع جسم ثاني وبعد كده هو بينزل اكثر مش بيرجع تنزل ايه
إجابة الخبير: الدكتورة دعاء هجين
أخصائية تغذية
لقد تم الإجابة على استفسارك في سؤال سابق, اضغط الرابط أسفل لمشاهدة الإجابة:
النحافة