انا كان جسمي كويس ووزنى كان كويس بس جيت مره واحده...
انا كان جسمي كويس ووزنى كان كويس بس جيت مره واحده وجسمى نزله خالص وكل ما ده جسمى بينزل ف انا مش عارفه ده من ايه في انا عايزة حاجة ترجع جسمى كويس ووزنى كمان
إجابة الخبير: الدكتورة دعاء هجين
أخصائية تغذية
لقد تم الإجابة على استفسارك في سؤال سابق, اضغط الرابط أسفل لمشاهدة الإجابة:
النحافة