How can i lose weight quickly?
إجابة الخبير: الدكتورة دعاء هجين
أخصائية تغذية
We would like to inform you that What causes poor burning in the body?
- Repeated pregnancy and childbirth
- Vitamin D deficiency
- High insulin resistance
- The application of a strict diet based on deprivation, which drives the body to maintain energy and refrain from spending when consuming very few calories and thus the stability of weight
- The body used a diet program for a long time, which weakened the metabolism
- Suffering from chronic constipation trapping body fluids
- Dysfunction of thyroid hormones
Tips for proper weight loss:
- Drink 8 cups of warm water a day two cups before each meal and two cups before breakfast on them lemon juice
- Not to eat a lot of high-calorie foods such as sweets, sugars, fats, pans and soft drinks
- Do not sleep immediately after eating and make a period of 3 hours
- Exercise for at least 45 minutes such as brisk walking
- Do not eat bread in the evening and eat a light dinner, such as a cup of yogurt with lemon juice
- Drink green tea with cinnamon between meals
- Try to stay away from eating starches in the evening and a lot of foods rich in fiber and vitamins of fruits and vegetables, oats, whole wheat and legumes