انا 70 كيلو و طولي 169 مليانة من منطقة الارداف...
انا 70 كيلو و طولي 169 مليانة من منطقة الارداف محتاجةراخس اد ايه ؟؟
إجابة الخبير: الدكتورة سوزان برغل
أخصائية تغذية
وزنك ما زال ضمن المعدل الطبيعي ولكن لا بأس من إنزال 5-10 كغم منه لتصلي إلى الوزن المثالي بالنسبة لطولك.