هو الكاراتيه اللي اسمه فلامنكو اللي بطعم الفول...
هو الكاراتيه اللي اسمه فلامنكو اللي بطعم الفول السوداني ده بيتخن ولا لا بقي انا عوزه اعرف لان مكتوب عليه صحي 100% وغير مقلي ومكتوب ان سعرات الكيس كله 35 سعر حراري بالله عليكم اللي تعرف تجاوبني لاني بحبه اووووووووووووووووياحلى ابتسامةاحلى ابتسامةاحلى ابتسامةاحلى ابتسامةاحلى ابتسامة
إجابة الخبير: الدكتورة سوزان برغل
أخصائية تغذية