إسأل الخبير الآن

الأسئلة المجابة | نسبة الرضا 98.4%

كتابة

عندي سؤال وعارفة اجابته في الدين لكن مش عارفة ليه...

تم تقييم هذه الإجابة:
عندي سؤال وعارفة اجابته في الدين لكن مش عارفة ليه كده بزعل واعيط بسبب الموضوع ده ليه بندبح في العيد وليه في اضحية انا عارفة قصة سيدنا اسماعيل لكن الحيوانات دي بتصعب عليا اوي ليه تتدبح برضو او ليه مكنش في طريقة تانية ؟ انا مش عارفة بعيط عالحيوانات دي ليه ومش فاهمة ليه بحس بكده!

إطرح سؤالك

إجابة الخبير:

الأسئلة المجابة | نسبة الرضا 98.4%

إسأل الخبير

الأسئلة المجابة | نسبة الرضا 98.4%

  • 100% ضمان الرضا
  • انضم الى 8 مليون من العملاء الراضين
المحادثات تتم ضمن هذه البنود

في الأخبار