انا وزني 45 كيلو وطولي 163 عندي 22 سنة انا باكل...
انا وزني 45 كيلو وطولي 163 عندي 22 سنة انا باكل كمية اكل قليلة انا بحس ان باكل كتير عادي بس اللي حواليا شايفين باكل قليل اوي ولما بحاول ازود اكلي علي مدار اليوم بحس ان هرجع ولما قولت ان ده احساس وهمي يعني وزودت الاكل كل كام ساعة اكل يعني قرفت اوي من الاكل وحسيت ان عايزة ارجع وكنت عايزة اغصب نفسي ان اعمل كده عشان الاحساس نفسه وحشه هو ده ممكن يكون بسبب ايه
إجابة الخبير: الدكتورة ايباء النشاش
أخصائية تغذية